Forum ::: N  W  N - N  E  M  E  Z  I  S ::: Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

KONIE

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum ::: N W N - N E M E Z I S ::: Strona Główna -> PYTANIA I ODPOWIEDZI
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat

JAZDA KONNA - TAK czy NIE?
TAK!
66%
 66%  [ 8 ]
NIE!
33%
 33%  [ 4 ]
Wszystkich Głosów : 12

Autor Wiadomość
VoDevil
Administrator


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Warszawy nocą

PostWysłany: Nie 13:57, 25 Maj 2008 Temat postu: KONIE

Zastanawiamy się w naszych tajnych laboratoriach nad przeróżnymi koncepcjami podróżowania. Jednym z "filarów" tych koncepcji jest ewentualny system ujeżdżania koni.

Jednak nie jesteśmy zdecydowani, czy konie jako takie powinny być w postnuklearnym świecie...

Chodzi przede wszystkim o to, czy konie przeżyły zagładę nuklearną, czy jakiś hodowca ukrył kilka sztuk i potem je rozmnażał (jak Noe Very Happy) i w ogóle...

Kierujemy więc pytanie do was - mają być konie, czy nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NameleSS
Administrator


Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Underground.

PostWysłany: Nie 14:49, 25 Maj 2008 Temat postu:

Moim zdaniem koni nie powinno być i nie boję się tego powiedzieć ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zeus
Architekt Modułu


Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 14:57, 25 Maj 2008 Temat postu:

Zaznaczam tak z zastrzeżeniem: tylko jako towar ultra eksluzywny, ew. z różnego rodzaju wadami genetycznymi ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NameleSS
Administrator


Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Underground.

PostWysłany: Nie 15:18, 25 Maj 2008 Temat postu:

No ostatecznie moge sie zgodzić na coś takiego, żeby były cholernie ciężko dostępne... No ale zobaczymy jak reszta glosuje :>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marv
Architekt Modułu


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Nie 16:00, 25 Maj 2008 Temat postu:

Zeus napisał:
Zaznaczam tak z zastrzeżeniem: tylko jako towar ultra eksluzywny, ew. z różnego rodzaju wadami genetycznymi
W pełni się zgadzam.

Ostatnio zmieniony przez Marv dnia Nie 16:00, 25 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Battlefist
Architekt Modułu


Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 19:12, 25 Maj 2008 Temat postu:

Jako towar eksuzywny. Mysle, ze mozna je tez troche przemalowac, na bardziej zmutowany kolor ;d
W koncu w Fallout'cie byly ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NameleSS
Administrator


Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Underground.

PostWysłany: Nie 19:43, 25 Maj 2008 Temat postu:

A może zrobić je bardziej w stylu Vampire Hunter D - Bloodlust? Wiecie, takie cyber konie :> Tylko wtedy byłyby naprawde w znikomych ilościach, nie jak dzikie Mustangi na polach Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VoDevil
Administrator


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Warszawy nocą

PostWysłany: Nie 22:09, 25 Maj 2008 Temat postu:

Ludzie, spokojnie... Zdaje się, że konie dostepne są tylko zwykłe - żadne mutanty, a tym bardziej cyber-konie... Wszelkie modyfikacje wymagały by nie lada pracy modelersko-graficzno-teksturowej, a i to bez gwarancji czy by działało...

NameleSS napisał:
dzikie Mustangi


Nie denerwuj mnie MUSTANGAMI! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Battlefist
Architekt Modułu


Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 22:10, 25 Maj 2008 Temat postu:

Eee, cyber konie? o.O
Juz dawno wojsko przerobilo je na czesci do samochodow ;d


Ostatnio zmieniony przez Battlefist dnia Nie 22:11, 25 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
UnbReaK
Architekt Modułu


Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: /home/unbreak

PostWysłany: Wto 0:39, 27 Maj 2008 Temat postu:

Nie, konie na motory.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VoDevil
Administrator


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Warszawy nocą

PostWysłany: Wto 10:34, 27 Maj 2008 Temat postu:

Żeby tak się tylko dało... Motory były by super, ale to raczej niemożliwe Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
UnbReaK
Architekt Modułu


Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: /home/unbreak

PostWysłany: Wto 14:18, 27 Maj 2008 Temat postu:

Wszystko się da xD
Wystarczy "tylko" zmienić wygląd, cała reszta byłaby niezmieniona ^^'
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NameleSS
Administrator


Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Underground.

PostWysłany: Wto 15:49, 27 Maj 2008 Temat postu:

To zmień "Tylko" wygląd ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VoDevil
Administrator


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Warszawy nocą

PostWysłany: Wto 16:13, 27 Maj 2008 Temat postu:

Wierz mi chciałbym, żeby to było takie proste - podmienić model i już. JEDNAKŻE:
Arrow fenotyp postaci na motorze jest inny niż fenotyp postaci na koniu - inne proporcje, wymiary, inna wysokość siedzenia
Arrow nie istnieje ani jeden model motoru. Jest póki co tylko jeden futurystyczny ścigacz jak ze Star Wars, ale i to jest tylko nieruchomy obiekt.
Arrow w związku z powyższym - nie istnieją modele animacji jazdy na motorze, żadne kręcące się kółka, skręcanie etc., nie mówiąc o animacji samego jadącego - ma on podskakiwać na motorze jak na koniu?
Arrow pomyśl o fabularnym wymiarze - już nawet konie byłby na naszym module ultra-eksluzywnym, prawie niedostępnym, kosmicznie drogim towarem. Co dopiero motor.
Arrow obłsuga skryptów przy tym to... eh... duża robota, łagodnie mówiąc.

JEDYNĄ jakąkolwiek nadzieją na cokolwiek może być ten hak pak - [link widoczny dla zalogowanych] - ale, jak widać, jest on jeszcze w stadium larwalnym. No i nie wiem czy grawitacyjne ścigacze to dobry pomysł, jeśli chodzi o klimat... Robimy "post-nuclear" a nie Star Wars....

Coś, może kiedyś wyjdzie, może ktoś kiedyś gdzieś stworzy "rideable motors" ale podejrzewam, że wtedu to już moduł będzie dawno zrobiony i serwer postawiony...

Podsumowując - lepiej zapomnieć o motorach i skupić się na czymś, co jest bardziej osiągalne i realne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Woland



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 13:43, 04 Cze 2008 Temat postu:

Konie ładnie pasowałyby to koncepcji Świata "postnuklearnego", który to przed wybuchem "atomówki" był Światem typowo fantasy.
Inna sprawa, to wielkość lokacji z traktami pod takie konie, znaczy żeby było gdzie nimi jeździć.
Kolejna kwestia to przedmioty ze stałym przyspieszeniem, jeśli będą to na 99% nikt na koniu jeździć nie będzie.
Fabularnie przeciwwskazań nie widzę, by takie zwierze jak koń nie przetrwało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VoDevil
Administrator


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Warszawy nocą

PostWysłany: Śro 15:12, 04 Cze 2008 Temat postu:

Absolutnie, żadnych itemów z przyspieszeniem. Nawet mnich będzie miał obciętą szybkość. Chcemy zachować chociaż szczątkowy realizm Wink No to, jak widzę, szala przechyla się raczej na korzyść koni Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arantir



Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 13:30, 05 Sie 2008 Temat postu:

Konie mogą wyglądać w stylu Braminów z Fallouta. Dwa łby czy kilka nóg.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marv
Architekt Modułu


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Wto 22:09, 05 Sie 2008 Temat postu:

Arantir napisał:
Konie mogą wyglądać w stylu Braminów z Fallouta. Dwa łby czy kilka nóg.
Konie zazwyczaj kilka nóg hehe Very Happy Ale wiem o co chodzi, spoko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum ::: N W N - N E M E Z I S ::: Strona Główna -> PYTANIA I ODPOWIEDZI Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin